Re: jaki trwa³y monitor do 1200 zl

Autor: Paulinus (ppawlows_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 09:29:26 MET DST

PhoeniX wrote:

> wady
>
> I to ma byæ wada ?
> OSD to standart i ma nawet co zawracaæ sobie g³owy monitorami co go nie
> maj±.

jesli osd masz NA monitorze (kilka klawiszy) to jest ok...
ale ja musze pod wingroza, lub dosem odpalic program ktory steruje wszytkim
(nawet temperatura barw :)
sprobuj np. odpalic pod mame jakis tytul chodzacy w 400x300...
ekran jest przesuniety (overscan z lewej) o jakies 4cm!
w inym przypadku pokrecilbys kontrolkami

na razie