Re: LX, PPGA i cuda

Autor: p0li (p0li2_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 08:33:41 MET DST

On Fri, 30 Apr 1999 06:51:05 +0200, Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote:

>Jakby to powiedzieć ... próbowałeś zmienić przejściówkę? :-))) Nie mam
>takich problemów ale używam zawsze tych samych, sprawdzonych
>przejściówek. Natomiast znajomemu problem się skończył po wymianie
>takowej więc nie eksperymentuję z innymi.

Dzięki za odpowiedź (tobie Vindex też =o)). Z obu listów wynika, że
winę ponosi sloketka. Mam dwie firmy PC Chips (wiem że płyt
najlepszych to oni nie robią, ale miałem nadzieję że chociaż sloketka
jest OK. Nie sprawdzałem ich jeszcze na płycie z BX, ale Kikumaru
używał ich z ASUS-em P2B i było wszystko OK. Ciekawe czy sloty na
płytach LX i BX mają różną wewnętrzną szerokość ? Jakiej firmy
sloketkę polecacie ?

P0zdrawiam P0Li

p0li2_at_friko6.onet.pl
p0li_at_promail.pl <-zapas