Re: mail + dane

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 07:06:24 MET DST

Wed, 28 Apr 1999 13:52:35 +0200
 "Tomo" <tomekwr_at_box43.gnet.pl> napisal:

>Czesc
>
>Mam pytanko:
>Czy wiecie gdzie mozna zdobyc programik
>cos w stylu anonym mail-a
>ktory bedzie potrafil wyslac list i dane.
>Mam dojscie do netu ale nie mam
>programu do odslugi poczty i
>nie moge go tam zainstalowac
>a jest mi to cholernie potrzebne.
>
>Wielkie Dzieki

Sprobuj AnonyMail pod win95 (ale niestety wysyla tylko list)
ta wersja jest z 96 roku i moze jest cos nowszego, poszukaj
wyszukiwarka.... zreszta mam cie uczyc jak cos znalezc na necie?
(BTW wpisywanie anonym i mail nie dawalo rezultatow ? :)

http://friko2.onet.pl/ka/bity/anonym.zip

gdyby link nie dzialal to moge wrzucic na priva bo gdzies to chyba u
mnie lezakuje (70k)

Oczywiscie nie nalezy robic glupich kawalow i wysylac listow od
Swietego Mikolaja :)

see ya
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near