Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Kamil (kamildo_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 01:30:53 MET DST

ty sie z choinki urwales????

1.Kupuje komputer.
2.mam w biosie opcje Virus detect enable/disable
3.dezaktywuje ja bo jak jest aktywna to CIH moze mnie pocalowac w partycje
4.instaluje wszystko /w98+virus detect=wrrr/
5.lapie wirusa, ktory nadpisuje mi BIOS
6.ide do gwaranta i dostaje nowy bios ew. nowa plyte

czy tak to sobie wyobrazasz???

przeciez to nie jest uszkodzenie - w koncu ta kosc jest dowolnie
programowalna
Expert napisał(a) w wiadomości: <3727DE1E.575C_at_friko.onet.pl>...