Re: OCR i pamięć

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 23:43:50 MET DST

In article Zygmunt Kałuża (ekokomprojekt_at_home.pl) says...
> Mam problem ze skanowaniem większej ilości stron
> w programie OCR aby potem dokonać rozpoznania tekstu.
> Jeśli robię jedną dwie strony, wszystko działa jak należy,
> ale przy piątej stronie wczytywanej ze skanera komputer wiesza się
> i trzeba resetować.
> Nawiasem mówiąc RECOGNITA przewyższa FINEREADERA
> chociażby pod tym względem, że po takim resecie plik
> jest odzyskiwany (z czterema stronami...), a FineReader nie potrafi
> odtworzyć zeskanowanego pliku.
>
> Sądzę, że to problem braku pamięci, bo jak nie wyłączę wszelkich
> [...]

A mnie sie zdawalo, ze FineReader posiada mozliwosc zapisu...
bodajze "save batch".
Z moich doswiadczen - FR czyta duzo lepiej niz Recognita.
Moze chodzic o ilosc miejsca na dysku. W koncu obrazki zajmuja
pare mega. Na ktorym? A sprawdz sobie
na ktorym ubywa miejsca.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"