Re: Dos Navigator za darmo!

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 18:19:07 MET DST

cpt. Nemo napisał(a) w wiadomości: <7g84at$doi$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...

>To Twoje zdanie, a dla mnie WC jest przeladowane smieciem i ikonkami,
>dla Windy to u mnie tylko FAR sie liczy i to w pelnym oknie.

windows commander mozna wylaczyc ikonki i smiecie jak to nazwales :))

sam uzywam windows commander w win
DN w dosie lub gdy potrzebyje czegos co nie ma powyzszy
 czasem WinNC (starszy ale jary )
a bardzo rzadko i tylko ze wzgledu na wymagania paieciowe VC (volcov
comm...)

PiotrP