Re: PC-Chips + ...?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 15:44:41 MET DST

>Na jakiej podstawie sadzicie ze plyty PC-Chip sa dretwe? Ja wlasnie 2 dni
>temu taka wlasnie kupilem - pod slot1. Jak narazie z Celeronem 333A chodzi
>bardzo przyzwoicie. Kosztowala mnie 250zl, wydawac by sie moglo ze
>podejzanie tanio, zobaczymy....
>Napiszcie co myslicie o tych plytach.

na jakiej ? gościu nowy jesteś ? co znaczy "bardzo przyzwoicie" ?

może na takiej :
- w 75% cholernie niestabilne
- cholernie padliwe - widziałem dziesiątki uwalonych
- problemy z kompatybilnością (i wcale nie chodzi mi tu o k.grafiki - nie
chodzą z nimi niektóre pamięci)
- wykorzystywane chipsety to zazwyczaj klony iNTELa - bardzo wolne w
porównaniu z oryginałem
- często posiadają zintegrowane k.dźwiękowe tzw. szumidełka lub szumiaki
- kiepsko wykonane np. podstawki pod DIMMy
- itd.

Cooger