Re: jaki trwa³y monitor do 1200 zl

Autor: Paulinus (ppawlows_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 15:06:23 MET DST

Od trech lat uzywam Brillanca '15 (philips), jak na razie znalazlem dwie wady
1. Programowe ustawianie parametrow (prawie zadnych potencjometrow!)
2. plamka 0.28 - ale jak go kopowalem to i tak bylem szczesliwy ,po prostu
teraz widze roznice pomiedzy moim 1024x768 a tym samym u kumpla (Nec Multisync
e500)
no i niestety "wyciaga" tylko 75 Hz (ale i tak mi to wystarcza)
jak cos to polecam NOWA serie brillance, ma lepsze parametry, i kosztuje ok
1.000

Inna mozliwosc - wspomniany Nec - parametry dzisiejsze (800x600_at_120Hz; max cos
kolo 1280x1024 NI); separacja kolorow i kontrast tez ql, POTENCJOMETRY, plamka
0.25;cena tez ok 1.000; no i oczywiscie marka...