Re: Jaki komputer

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 09:23:18 MET DST

Cześć,

> A co z AMD K7?

K7 ma chodzić na płytach wyposażonych w Slot-A (zbliżone do Slot-1 ale
niekompatybilne).

> Czy wloze go sobie kiedys do plyty AMD?

A co to jest płyta AMD? Jeśli jest to płyta z którą współpracują
dotychczasowe procki K6 to nie.

> I czy cos juz wiadomo o ewentualnych osiagach tego procka w porownaniu do PIII?

W zasadzie nic. Dwa dni temu widziałem jakiś nieoficjalny anons w którym
nielegalnie doniesiono o osiągnięciu przez K7 tej samej prędkości
zmiennoprzecinkowej co P III. Na razie to gdybanie. IMHO nie ma się czym
podniecać. Te procki nie będą tanie. Nie wierzę również, że będą
znacznie lepsze od Inteli przy znacznie niższej cenie. A mam wrażenie,
że ludzie chyba w to wierzą :-(

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."