Re: Jaki komputer

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 07:41:19 MET DST

Cześć,

> W takim razie jeszcze jest szansa, że duet AMD K6-3 i TnT będzie
> czymś sensownym. Tylko kiedy zrobią te drivery pod 3DNow ???

Jak na razie coraz bardziej obawiam się o 3DNow! Czas mija i nic. To tak
jak czekanie na ICD do G200. Ile można? Jakby nVidia nie robiła nic a
inni wypuszczali sterowniki to może bym miał więcej wiary ...

> No zapomniałem o V3 ale jakoś te testy Wuja z V3 i K6-2 400 mnie nie przekonują.

Jak sam przetestujesz to wtedy będziesz miał pewność. Pamiętaj żeby nie
porównywać swoich wyników z innymi. Ta sama osoba musi zrobić test na
tym samym PC-cie. Wiesz doskonale ile można zmienić w samym Quake'u ...

> Szczególnie Unreal, który na V3 chodzi niewiele szybciej od Banshee.

Bo używa patch'a do Banshee :-))) Właścicielom V3 kazano czekać na
Unreal 2.24 jak otrzaskanym w takich bojach posiadaczom TnT :-)))

> Jak pisze A to oczywiste, że mają.

Sorry. Nie wynikało z Twojej wypowiedzi ...

> Teraz to jak kupować to tylko coś na BX'ie.
> Ceny już nie są takie odstraszające.

I to jest optymistyczny akcent.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."