Re: Problem z PC (i raczej nie chodzi o WinCih'a)

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 00:09:57 MET DST

J napisał(a) w wiadomości: <01be9160$10121120$0364a8ac_at_zywiec>...
>Opowiesc bedzie dluga:
>
>Mam w domu staruszka 486 z localbusowa plyta i IO na osobnej karcie.
[ciach]
>Za madre rady z gory dziekuje, za wszystkie typu "wywal zloma i kup cos
>normalnego" dziekuje rowniez, ow zlom do moich potrzeb mi calkowicie
>wystarczal.
>
>Jarek P.
Diagnoza prosta: Nielinearne Znudzenie Katastroficzno-Strukturalne. Znaczy
to, ze Twoj komp mial doglebnie dosc bycia tam, gdzie byl i dzialania jak
dzialal :-))))))) A tak powaznie - to starosc. Najbardziej starzeja sie
kondensatory elektrolityczne, ale cala reszta tez (o stykach sam pisales).
Sproboj rozlozyc go na najdrobniejsze czesci, przetrzec wszystko co trzeba i
co nie trzeba, wyjac baterie CMOSu i go zresetowac. Sprawdz dysk i CD z
innymi kablami oraz napiecia z zasilacza. Do niedawna tez sie tak bawilem,
wiec moge Cie pocieszyc, ze u mnie bylo coraz gorzej (czesciej). Mialem
nawet identyczny numer z HD, i do dzis nie wiem co sie stalo.
Pozdrowienia