Re: WIN CIH

Autor: FaSOL (koto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 23:14:30 MET DST

On Tue, 27 Apr 1999 09:53:22 +0200, "/\\/\\"
<ab171954_at_students.mimuw.edu.pl> wrote:

>W przypadku padnietego dysku mozna probowac go ratowac, jesli ktos ma
>wiecej partycji niz jedna. Nie wiem czy ten CIH niszczy faty z innych
>partycji, ale jesli nie, to pozostaje reczne poszukanie poczatkow partycji
>(np mozna probowac szukac sygnaturki MSWIN4 (w przypadku Winow) w
>kolejnych sektorach dysku
>- oj dlugo to trwa). po znalezieniu trzeba wpisac do tablicy partycji info
>o polozeniu i modlic sie zeby zadzialalo. Dobry program do tego to Disk
>Editor z NU. A moze sa jakies programy szukajace partycji na dysku????
Norton Disk Doctor. W przypadku, gdy na twardym dysku nie ma _zadnej_
partycji.
>U mojego kumpla dokladnie tak sie stalo. Ale zrobilam mu, to co opisalam i
>odzyskal wazne dane (jedna partycja poszla na smietnik).
Identyczna sytuacja u mojego kupla. Dysk podzielony na pol: Primary i
Extended z jednym logicznym dyskiem -> odzyskalem (konkretniej NDD) dysk
logiczny - komp widzi go teraz jako primary partition.

--
FaSOL