umowa gwarancyjna a cih

Autor: TOKEN (lun_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 19:35:51 MET DST

czesc, pragne uslyszec opinie jakiegos experta, ktory mi wyjasni rzecz
nastepujaca:
czy uszkodzenie plyty poprzez skasowanie jej biosu podlega pod platna czy
bezplatna naprawe gwarancyjna. bo mysle ze mozna by to podciagnac pod
nieprawidlowe uzytkowanie , ale z drugiej strony nikt przy zakupie nie
informuje ze plyta posiada eproma, czy flasha :)
czy serwis ma prawo skasowac mnie za reprogramowanie eproma ????
prosze o sensowne odpowiedzi :)
i pozdrawiam
token

ps. i prosze nie pisac, plizzz , ze mam olac serwis i mieszac koscmi przy
wlaczonym kompie :)))
ps2. albo kupic sobie programator