Re: Modem V.34+33600 czy k56 albo V.90 .

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 12:11:48 MET DST

Mon, 26 Apr 1999 17:53:59 +0200, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
napisał[a]:

>Też o tym myślałem ale prawde mówiąc nie miem jak to zrobić.
>Możesz mi opisać sposób wymuszenia V.90 / K56Flex ?

Spróbuj zresetować modem. Miałem podobne objawy i pomogło.
String: AT&F&W0&W1.

Jeśli nie wiesz, jak wysłać stringa do modemu, to idź na stronę
Zoltrixa (nie! nie teraz! gdzie pędzisz? na strony Zoltrixa wchodzi
się w niedzielę o 4.00 ;-), ściągnij nowy bios (albo nawet ten, co
masz) i załaduj - teraz dodają programik, który to robi, więc jest to
proste jak konstrukcja gwoździa. Programik załaduje nowy bios, po czym
zresetuje modem. Po tej operacji powinno być OK.

P.S. Na priva leci spis komend AT dla Zoltrixów.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl