Re: kłopoty z Celeronem 300A i nie tylko!!!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 00:33:46 MET DST

> Ale największy szok
> przeżyłem próbując podkręcić mojego Celerona z 300 na 375 (4,5 x
> 83MHz) , ku mojemu zaskoczeniu Windows nie uruchomił się
> ponownie w wyniku braku pliku win.com oraz wielu innych plików
> systemowych , które w niewytłumaczalny sposób uległy zniknięciu.
> Każda kolejna próba skończyła się
> niepowodzeniem.

Twój dysk twardy nie chodzi poprawnie przy magistrali 83Mhz.
Tak się niestety czasami dzieje i jedyne co moża zrobić to
wyłączenie UDMA w biosie (jeśli HDD obsługuje UDMA) lub przejście na
niższe PIO (np. z PIO4 na PIO3).
Spowalnia to nieco prace dysku ale za to umozliwia podkręcanie
na nietypowych magistralach.

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\