Re: Nietypowy problem z CD-ROMem

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 28 Apr 1999 - 01:02:13 MET DST

Cześć,

GruBsoN <grubson_at_free.net.pl> wrote in article
<7g4ni3$cai$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
> Problem mam z asusem 34x, mam go juz okolo roku.
> A mianowicie - wysuwa tacke ale plytka zostaje w srodku. Zdarzylo mi sie
> juz trzy razy. Plytki udawalo mi sie jakos wydrzec, ale niezle sie przy
tym
> rysowaly.
> Czym to moze byc spowodowane? Nie moge go na razie rozkrecic, bo jeszcze
ma
> zalozona plombe, a jak na zlosc kupowalem go daleko. Pomozcie

To jest sprawa mechaniczna. Najlepiej oddać, bo bez zdjęcia plomby nic nie
zrobisz - z wyjątkiem może zajrzenia do środka, czy coś tam nie siedzi
(zależy od konstrukcji - użyj małego lusterka). Druga sprawa to jak coś
siedzi, to pewnie i tak nie wyciągniesz, bo normalnie nad tacką nie ma
miejsca.

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz )