Re: Problem z Matroxem Mystique - help!I ciag dalszy - LILO

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 23:01:27 MET DST

Skasowalem Windows , bo zmarl smiercia gwaltowna , ale nie w tym problem.Na
dysku mialem partycje z Linuxem i oprogramowaniem do sieci neuronowych. Ta
cholerna winda nadpisla boot-sector i nie mam teraz mozliwosc startu linuxa.
Czy jest jakas mozliwosc zainstalo wania z powrotem tylko LILO? Linuxa nie
znam , zalozenie tej partycji wraz z oprgramowaniem kosztowalo mnie od
cholery ciezkiej pracy i nie chcialbym powtarzac tego od pocztku.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu