Re: Millenium G200

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 18:48:34 MET DST

> Witam wszystkich.
> Mam maly problem. Kupilem niedawno karte Matrox Millenium G200 (OEM),
> wsadzilem do komp , zainstalowalem i okazalo sie ,ze czestotliwosci
> domyslnie ustawione na 85MHz (na rozdz.
> 640x480,800x600,1024x768,1280x1024).
> ,monitor to CTX 1569 .
> Chcialem zmienic rozdzielczosci na nizszych czestotliwosciach
> (640x480,800x600), ale nie idzie . Sprawdzilem z karta S3Trio i przy
> tych rozdzielczosciach byly wyzsze czestotliwosci.

Mialem to samo na Nikonie 15". Tyle, ze u mnie max to bylo 60Hz :-)
Uzyj Power Stripa.
Wchodzisz do Zawansowane opcje / Konfiguracja monitora
wybierz "monitor Power Strip" i zmien ograniczenia czestotliwosci
odswierzania pionowego i poziomego na np. 100 na 100.
Teraz mozesz ustawic maymalne odswierzanie 100Hz.

Ale uwaga !!! Jesli Twój monitor nie ma zabezpieczen przed
zbyt duzym odswierzaniem w razie ustawienia zbyt duzych czestotliwosci
monitor moze ulec uszkodzeniu.

ps. Na 99% masz w monitorze zabezpieczenia przed jego spaleniem.

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\