Re: virus CIH :(, a odzyzk danych

Autor: FaSOL (koto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 23:04:47 MET DST

On Fri, 23 Apr 1999 02:55:00 +0200, "bartek" <bartek_at_hoth.amu.edu.pl>
wrote:

>Jestem a raczej moj kompurer jest po przebytej chorobie CIH.1003.
>Dysk jest wyczyszczony tak ze nie widac nawet partycji. Co robić
>Czy da sie odzyskać w jakikolwiek sposob dane z tego nieszczesnego dysku ???

Probowalem telefonicznie naprawiac.
Zginela tablica partycji.

Potrzeba _czystej_ dyskietki systemowej z Norton Disk Doctorem.

Jak na razie, po wystartowaniu NDD, znalazl po tescie jedna z dwoch
partycji (konkretnie znalazl dysk logiczny, a nie znalazl primary part.)

Tak wiec polowa danych zostala odzyskana.

We wtorek wieczorem reszta wyjasnien - jade do poszkodowanego.

--
FaSOL