Re: Matrox Millenium G200 - pytanie?

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 13:55:51 MET DST

yareck napisał(a) w wiadomości: <26gV2.16418$811.312284_at_news.tpnet.pl>...
>Witam!
>
>Mam zamiar kupic nowy komputer. W zasadzie bylem zdecydowany juz na karte
>Matrox Millenium, ale po rozmowie ze znajomym nia jestem pewien czy to
>bedzie dobry wybor.
>Glowne zastosowanie dla tej karty w moim przypadku to rysowanie w AutoCad.
>Ale jak wiadomo nie sama praca czlowiek zyje i czasami chcialbym w cos
>zagrac.
>A z tego co mi powiedzial znajomy to nie potrafil uruchomic kilku gier
>wykorzystujacych funkcje 3D. Pojawial sie komunikat o braku obslugi 3D.
> [...]

moze lepsza permedia 2
ale nie wiem tak do konca
co do g200 musial zle zainstalowac gre-przewija przez moje rece dziesiatki
gier i zadna nie wypisala mi takiego komuniatu -wszystko chodzi i to w
wystarczajacej szybkosci ,choc to zalezy takze od prcka ,polecam C366 i
najwyzej przetaktuj do 4xx wtedy bedzie b wydajna ta karta moze w 3d nie tak
jak wiele czolowych ( riva tnt,v2,v3 ) ale po odpowiedniej konfiguracji
(ktora imho nie jest trywialna )chodzi wystarczajaco szybko i gralem w
kazda gre ,moze oprocz unreala ,ale to raczej ze wzgledu na brak czasu a nie
ze predkosc jest niegrywalna,mnozna zejsc zawszcze z rozdzielczoscia do
takiej ze grac bedzie ok,ale np half life i turok2 skonczylem na 800x600
ale do grania na pewno lepsza riva tnt no ale i drozsza :)

POzdrawiam