Re: CIH.1003 Jak odzyskac dane po infekcji CIH.1003 ???

Autor: Łukasz Jakubowski (lukasz_at_pragma.com.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 13:11:09 MET DST

bartek wrote:

> Bardzo prosze o pomoc padł mi dysk z danymi ksiegowymi od poczatku roku
> KAPLICA.
> NA razie odpalilem fdisk/ MBR i dysk odzyskal literke ale nadakl system
> nie widzi zadnych danych
> Prosze o pomoc !!!

Program nazywa sie Tiramisu, jesli masz partycje ustawione tak jak w
chwili padu i nie zapisywales nic na dysku pozniej (fizycznie istnieje
na dysku FAT) masz 100% pewnosci na odzyskanie danych. A nawet jesli nie
to tez moze odzyskac. Tiramisu wraz z crackiem dostepne w sieci. (BTW,
jak mialem problemy z dyskiem to chcialem to Tiramisu kupic, ale
kosztuje 120DM za _JEDEN TYDZIEN_ uzytkowania, wiec tylko pokrecilem nad
tym glowa).

Lukasz