Re: MULTIPORT - czy ktos tego uzywa ?

Autor: Tomasz Jarzabek (T.Jarzabek_at_pkp.com.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 08:55:10 MET DST

Artur napisał:

> Mam taka sprawe:
> Chce dokupic do swojego notebooka (Toshiba 300CDS) nagrywarke (TEAC CD R55S
> SCSI). A zeby to-to polaczyc musze dokupic tzw. MULTIPORT (SCSI - >
> Parallel) - sprzedaja to w FF Computers.
> Moje pytanie brzmi: czy ktokolwiek, kiedykolwiek uzywal takiego lub
> zblizonego polaczenia, albo czy ktos moze mi napisac, czy ten pomysl ma
> sens.
> Pytam, bo na moj gust to powinno chodzic (moze nie za szybko), a sprzedawcy
> na moje pytanie "Czy i jak to bedzie chodzic?" odpowiadajš mniej wiecej tak:
> [...]

ja mialem przyjemnosc uzywac tego rodzaju adaptera Parallel - SCSI - firmy
Adaptec
i musze przyznac ze tez z Toshiba 2130CT i chodzilo oki
moje spostrzezenia i rada to na nagrywarke to musialo by sie temu pracowac z
zawrotna predkoscia 1x no moze podojsciu do wprawy uzyskalo by sie 2x
2x to jest max z jaka port Parallel moze przesylac dane
zycze udanych experymentow
tomek.j.