Re: ASUS i pomiar temperatury proca

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 23:59:20 MET DST

> Albo zmusic plyte do pomiaru za pomoca diody pomiarowej, ktora jest w
> kazdym selerze slot1.

hmmmmm, to ciekawe bardzo ale nasuwa sie mi jedno pytanie:

JAK???

rozwiazanie jest genialne bo niezalezne od sposobu zamontowania sensora.
Poza tym taka dioda jest najblizej "jadra" procesora (jak mi sie wydaje)
Swoja droga zastanawiam sie z jaka dokladnoscia mieza temperature te
sensorki wmontowane od razu w plyte co wisza na takiej foliowej tasmie.
Przeciez kontakt z procesorem to one maja praktycznie zerowy (przynajmniej
na tych plytasch na ktotych je widzialem

pozdrawiam

Piotr P.