Praca Licencjacka - Komputeryzacja w zarzadzaniu firma - poszukuje !!!

Autor: BoNtEk- ThA WtC MeMbA... (bontek_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 27 Apr 1999 - 00:17:04 MET DST

Witam

poszukuje materialow, stron www, gotowych prac na temat
" Komputeryzacja w zarzadzaniu firma "
jestem studentem 3 roku organizacji i zarzadzania - pisze licencjat a
wlasciwie probuje
czesc pracy ktora oddalem do sprawdzenia okazala sie pelna bledow i dlatego
ze jest malo materialow na ten temat nie wiem juz sam co mam robic - a musze
ja poprawic....
dlatego zwracam sie z prosba o pomoc...
z gory wszystkim dziekuje..

pozdrawiam