Re: Pytanie o 3dfx

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 18:01:46 MET DST

> Niedawno (pare dni temu) naciagnalem rodzicow na komputer. Jest
> to celeron 333a 64mb ramu, 4,3gb dysk, grafika trident 9750 4mb.
> Mam w zwiazku z tym pytanie: czy jest sens kupowac do tego
> sprzetu karte voodoo czy od razu cos lepszego. Zaznaczam ze mam
> bardzo malo forsy i nie chcialbym wydac duzo pieniedzy ( ws sumie
> to chcialbym wydac jak najmniej - dlatego pytam sie o voodoo 1).
> Jesli nie klopot - prosze od odp. na priva.

Oczywiscie, ze lepiej miec V1 niz go nie miec ;-)
Cala sprawa w tym ile konkretnie masz pieniedzy ?
Jesli do 150zl to zostaje Ci tylko V1.
Za ok. 350-400zl mozesz miec V2 a to juz duzo lepsze rozwiazanie od V1.
Mozesz tez sprzedac tego Tridenta, dolozyc troche kasy i kupic Banshee.
Tak by bylo najlepiej ale nie mam pojecia ile bys wziol za Tridenta
wiec nie powiem Ci ile bys musial dolozyc.
Nowe Banshee kosztuje jakies 500zl.

ps.
Twój procesor bedzie sie marnowal przy V1 wiec radzil bym dozbierac
troche pieniedzy i kupic (nawet uzywane) V2.

--
Pozdrawiam
{{==PhoeniX==}}