Re: Jaki komputer

Autor: Tadeusz Drabarek (tadeuszd_at_promail.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 20:45:19 MET DST

> Jeśli masz obudowe ATX to najlepiej kupić płyte ATX'ową.
> Do K6-2 i K6-3 polecam FIC VA503+ (AT)

Kiedy ja właśnie chcę kupić CAŁY komputer - w tym obudowę ! Dletego pytam co
lepsze AT czy ATX. Poza tym dlaczego do AMD polecasz AT a nie ATX skoro
piszesz, że ATX jest lepsze ?

> To zależy na jaki procesor sie zdecydujesz.
> Jeśli na Celerona i będziesz bo chciał podkręcić to dobra będzie Riva TnT.
> Do AMD polecam Banshee.

Czy RIVA TnT na AMD szwankuje albo nie wykorzystuje swoich możliwości ?
WOlałbym jednak RIV'ę bo w testach (CHIP 4 lub 5) wypada znacznie lepiej od
Banshee.

Jeszcze jedno - podają czasem coś takiego
Celeton 400 PGA - co oznacza to tajemnicze PGA
oraz
Czy Celeron 400 ma cache?

Wnioskuję, że skoro Celeron to takli "niedorobiony" Pentium II to będzie
można go potem wymienić właśnie na PII (ale czy to się opłaci to inna
sprawa)

I Jeszcze tak: Czy jeżeli kupie teraz jakąś płytę do AMD k6-2 to będe mół
kiedyś do niej włożyć Pentium II oraz czy będę mógł włożyć do niej AMD K6-3
?? (jedno LUB drugie czy też jedno ALBO drugie czy też ANI jedno ANI drugie
?

T. Drabarek