Problem z Matroxem Mystique - help!

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 17:06:34 MET DST

Powalil mi sie windows. Niby nic szczegolnego, Al przy ponownym
zainstalowaniu robia sie jaja jak berety. Mam starego Matroxa Mystique 2MB,
i w momencie kiedy windows po instalacji powinien pokazac pulpit, zamisat
tego pokazuje mi fige, czyli czarny ekran. OSD na monitorze nie dziala ,
monitor nie przechodzi w stan spoczynku (znaczy sie sygnal jest), na
klawisze reaguje i daje sie zamknac. Co tej cholerze moze byc ?Zalezy to od
karty czy od monitora ? Przelaczalem w Biosie przechodzenie w tryb uspienia
dla monitora, wylaczylem Power Managment i tez nic.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu