Re: MMX 166 i dopalanie

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 17:09:17 MET DST

Cześć,

> Możesz to rozwinąć ?

Sugerujesz, że 166MMX idzie na 3.0 dzięki płycie lub nawet wersji
Bios'a. Sprawdzałeś ten sam procek w innych płytach?

> A o co chodzi Wojtkowi ?

O przełączenie na pojedyncze napięcie.

> A jeżeli automagicznie rozróżnia procesory "Single/Dual Power Plane" ?

Pozostaje więc oszukać płytę :-)

> Ja akurat mam p166 MMX box v.SL23X z max. mnożnikiem x2,5
> A płyta jak najbardziej udostępnia x3,5 i magistralę do 83 MHz

Miałem taką samą płytę, przerzuciłem wiele 166-tek i kupa nie zadziałała
>2.5x. Przyznam się też, że nie mam swojego wykazu procków więc nie mogę od razu sprawdzić poziomu blokady na SL23X. Jutro ...

> Co sprawia rzecz jasna, że powyższe rozważania są czysto teoretyczne
> ;)))

Nie do końca. Z resztą to jest ciekawe zagadnienie. Choć ludziska coraz
częściej przerzucają się na inne procki :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."