Re: Oki ol400e - jakie ma parametry?

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 11:26:05 MET DST

> Mam pytanie co z podzespolami, ile kosztuje beben i toner, bo moge kupic
> taka drukarke za 300zl, ale nie wiem czy warto. Jakie sa jej parametry.

Ile beden to nie wiem.

Toner okolo 100zl, zywotnosc ma dosc kiepska.
Zalozenie tonera i nieupieprzenie wszystkiego dookola to nie takie proste.

Jakosc tragiczna. Bardzo czesto sie psuje.
W jej nowszej wersji OL600 beden wysiadl po miesiacu pracy (biurowej).

Za 300zl .. hmmm.. nie kupilbym.

PS: Mam taka w pracy i mi wystarcza z nia klopotow.

--
       Slawomir Sidor (S.Sidor_at_kis.p.lodz.pl)       tel: (601) ALEKSA