W98 pomieszalo alfabet.

Autor: Janusz Kalaczynski (kalaczyj_at_shaw.wave.ca)
Data: Mon 26 Apr 1999 - 00:24:48 MET DST

Witam.

Coś stało się złego z W98. Od jakiegoś tygodnia wszystko mam uporządkowane
na opak. Przykładowo, pod My Computer dostępne HD i CDROMY są listowane idąc
od góry: D:, C:, F:, E: i A:. Podobnie rzecz dzieje się w innych miejscach,
np arrange of Icons within Control Panel daje wszystko uporządkowane od Z do
A. , podobnie rzecz ma się z plikami itd. Jest to wkurzajace, gdy chcę coś
odnaleźć.
Czy ktoś miał już taki problem i czy istnieje jakaś na to rada? Wolałbym nie
reinstalować W98, jeśli to możliwe.

Pozdrawiam.

Janusz Kalaczynski
kalaczyj_at_shaw.wave.ca