nagrywanie

Autor: LasPalma (laspalma_at_czasnaeb.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 22:19:29 MET DST

From: LasPalma <laspalma_at_czasnaeb.pl>
Subject: nagrywanie
Date: 24 kwietnia 1999 11:00

mam problem z nagrywaniem na plytkach CD. Kiedy wybieram opcje CD Copy
programu nero burning rom i dysk zrodlowy umieszczam w zwyklym napedzie cd
(Hitachi 24x) to mi sie on blokuje (potrzebny reset). Kiedy umieszcze go w
nagrywarce (Ricoh MP7040A 24x/4x/4x) to image plyty tworzy sie bez problemu,
ale kiedy wkladam czysta plyte to mi sie nagrywarka blokuje (tez reset
komp.). Co moglbym zrobic zebyn wszystko norm. dzialalo? kiedy przegrywam
dane z dysku na plytke, to wszystko jest O.K.

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl