Re: Skopcony Celeron 333A

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 16:25:56 MET DST

On Sat, 24 Apr 1999 21:48:36 +0200, "Kristoffer" <krzynier_at_promail.pl>
wrote:

>Prawdopodobnie zle wlozylismy z kumplem celera w slot plyty pc-chips na
>BXcel'u.
>Procek zaczal "strzelac" i poszedl dymek. Styk B105 przepalony. Czy jest
>mozliwosc, ze jak czyms sie wypelni ubytek miedzi, to procek ruszy ? Gosciu
>na gieldzie mowil, zeby sprobowac.
>Uruchamiany byl bez zadnego podkrecania, na 66 x 5.
>
>Pozdrawiam.

Ahem, o ile mnie pamiec wzrokowa nie myli, to zlacze procka jest
asymetryczne (ma wciecie nie na srodku, tylko lekko w bok). Jak wiec
mogliscie wlozyc odwrotnie (czy w ogole zle) procka? Sprawdzcie "na
sucho", czy to w ogole mozliwe, bo jak nie, to poproscie paru
postawnych, ponuro wygladajacych kolegow, coby poszli z wami na gielde
i stali blisko, jak bedziecie prosic o wymiane procka goscia, ktory
najprawdopodobniej sprzedal wam felerny towar :-))))))
BTW, plyte tez na wszelki wypadek wymiencie, bo to ona moze byc
uwalona. Najlepiej z kolegami jak wyzej :-)))

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--