Re: Nie mogę połżczyć się z Friko4

Autor: Grzegorz Kurosad (kurosad_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 08:26:08 MET DST

Mam ten sam problem od 4 dni. Wyglada tak jakby serwer friko4.onet przestal
isniec. Polaczenie przez www informuje o pustych skrzynkach, chociaz maile
do niego przyjmuje. Oczywiscie nigdzie nie ma zadnej informacji o awariach.
Ludzie - zakladajcie konta gdzie indziej !!!
Na home.net.pl za 50 pln rocznie macie 20 MB skrzynke bez zadnych awarii.