Re: Ekran laptopa szkodzi?

Autor: Bleys (moringen_at_ibbrain.waw.pl)
Data: Sun 25 Apr 1999 - 05:51:26 MET DST

>A to ciekawe, bo u mnie jest zupełnie odwrotnie.

>hmmm...
>a przed czym miałeś okazję siedzieć?
>w moim przypadku był to jakiś lepszej klasy z 15'1'' TFT (niestety
>marki nie pamiętam - 233MMX, 64ramu i takie tam więc raczej
>"przystosowana maszyna") i CalifoniaComputer 6300 (AFAIR 12'1 TFT).
>no nie mogłem wytrzymać. za każdym razem po pół godzinie mrużyłem
>oczy, bo tak mnie po nich cieło.
>odświeżanie ergonomiczne of kozz.

Coz, ja ostatnio dostalem laptopa Dell Latitude i nie mam absolutnie
zadnych problemow. Moge siedziec 5 godzin i nic. A przy dobrym monitorze
(Sony 17´´) po takim czasi lzy mi leca.
Dodatkowo, w miejscu z ktorego pisze, zaczeli wymieniac klasyczne
monitory wlasnie na monitory TFT Nokii. Bo wlasnie mniej szkodza. I
chyba racja, bo jak cos zuzywa 4 razy mniej energii, to i ma mniej do
wypromieniowywania. Jesli wogole cos wypromieniowuje. Serdecznosci

Bleys