ASUS, softmenu i tajemnicza zworka

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 00:01:43 MET DST

Kilka topicow nizej poruszony zostal temat zmuszania pyty Asus do pracy z
softmenu. Podobno sa dwa sposoby:
1. wymiana biosu (odpada bo mam zle doswiadczenia)
2. zastosowanie jakiejs zworki

Jestem posiadaczem ASUS'a P2B-B (baby AT) i interesuje mnie co moge z nim
zrobic.
Wiem ze temat byl juz poruszany na liscie ale nie moge go znalesc, prosze
wiec o informacje tudziez namiary na miejsca gdzie to zagasdnienie jest
poruszane.

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Piotr P.

Ps. Posiadam Celerona 300A i nie moge go zmusic do pracy w 450MHz
Czy ktos moglby mnie oswiecic w jaki sposob na w/w plycie wymusic
podwyzszenie napiecia na procu? Dodam ze po zaklejeniu pinow A119 i B119
komputer zachowujwe sie tak jakbym mu wogole wyjal procesor a bez tego
pokazuje 450 ale nie moze do konca zaladowac windy. (albo sie sypie, albo
zawiesza)