Plyta DUAL etc. CELERON

Autor: Amigo (amigo_at_promail.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 17:25:46 MET DST

Cze

Napalilem sie na dwa procesory. Mam teraz Celearona A 300 na 464 MHz
chodzacego bez problemu. Widzialem opis przerobienia Celerona tak, aby
chodzil jako dual. Proste jak barszcz. Podjalem decyzje, ze podejme sie tego
zadania. Mam pytanko :

Jaka plyte polecacie dla zestawu DUAL na BX'ie ? Musi miec oczywiscie
czestotliwosci w stylu 66,75,83,100,etc. SCSI zbedne. Chodzi raczej o niska
cene i DOBREGO producenta.

Mam plyte A-Trend 6220 na BX'ie. Chodzi extra (np. Celeron kolegi na jego
Asusie nie chodzil na 450 a u mnie smigal jak glupi). Moze ktos chce kupic ?
Wiem, ze w skupie sprzetu orzna mnie jak glupiego, wiec moze ktos bylby
chetny ? Pol roku gwarancji, pudelko, etc. Stan idealny, najnowszy BIOS.

Jak trudno dostac jest teraz Celera 300A ?

--
---> AMIGO of AgraVeDict <---
--> 3D graphics, HQ music <--