pentium II czy Celeron 400

Autor: Informatyka (marmak_at_storm.com.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 16:59:38 MET DST

Hi
Mam problem. Kupuję teraz komputer i za cholerę nie mogę się zdecydować
czy kupić na Pentium II 350, czy na Celeronie 400. Bedzie na nim
obsługiwana grafika (Corel, Photoshop) i bazy danych (Delphi, MsAccess)
i czasami jakas giera, słowem będzie on do wszystkeigo. Czytałem w
Chipie, że te nowe Celerony to nie za bardzo chcą się dawać podrasować?
Dzięki za podpoiedź.
Pzdr, Marcin