Re: Twardy dysk

Autor: Lukasz Czyczylo (lucas_at_intercafe.krakow.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 14:02:43 MET DST

On Fri, 23 Apr 1999 09:06:44 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>starszego powiadasz? - nie zauważyłem, że pisałeś o starszym.
>miałem na myśli dyski z nowszej serii. nie mam pojęcia jak jest w
>starszych.

Mialem na mysli starszy model, bo teraz to chyba jest DTTA, nie?
Zreszta kupilem go dokladnie rok temu, wiec taki stary to on nie jest.
W sumie juz sie przyzwyczailem do halasu (moge zasnac :), tylko
chcialem sie dowiedziec jakie jest prawdopodobienstwo ewentualnej wady
technicznej.

--
Lukasz Czyczylo -------------------- lucas_at_intercafe.krakow.pl
"Two possibilities exist: Either we are alone in the Universe