Re: Yamaha WF192D - czy jest dzwiek gora-dol ?

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 11:10:07 MET DST

Ta yamaha to tak naprawde Ymaha 724. Najnowsze sterowniki do niej sa na
www.waveforce.com (ver 1028, Na labway sa 1026).
 ver 1028 maja poprawiony blad polegajacy na tym
ze
szumialy efekty dodawane do midi. teraz juz jest cool i 3d wide nie szumi.
Poza tym zamiast
kupowac to WF192D (ktora jest pewnie droga) kup sobie
Harmony 724 (aktuanie kosztuje 80PLN - gra bardzo ladnie)

Patrycja