Re: Szkla typu 'blue blocker'

Autor: Konrad Burkowski (goos_at_as.gnet.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 09:56:41 MET DST

On Fri, 23 Apr 1999, ZED wrote:

> Albo szkła były zatrute, albo piłes już wcześniej, albo czach masz słabą
> czachę ;-)

no tak... niedlugo okaze sie, ze mamy na grupie hojrakow co wypija i ze
dwadziecia piw i pojda sobie spokojnie do domq wypic jeszcze z 5 flaszek
tak dla rozrywki, po czym rano wstana rzescy zdrowi i czadowi :PPP

panowie nie przesadzajmy :PP

> ZED

------
         anticommercial clan * GooS * 999
                  |CHAMTO-clan|
         -=-> Dah Drapachers Team <-=-
mail to: goos_at_as.gnet.pl or goos_at_wariaci.pdi.net
              or goos_at_tepsa.lame.pl