Re: Cache: kasz czy kejcz?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 02:55:31 MET DST

Cześć,

Grzegorz Góra <ggora_at_friko5.onet.pl> wrote in article
<371eb761.0_at_news.vogel.pl>...
> Właśnie, często spotykam się z wymową "kesz" {nawet w TV słyszałem}, a
> przecież zgodnie z zasadami ang. wymowy cache powinno czytać się "kejcz".
> Chyba że jestem w błędzie.

Wymawia się prawidłowo ,,kesz'', przy czym to e to tak naprawdę coś
poośredniego między a i e (to jest wymowa brytyjska, amerykańska moze być
taka sama albo trochę inna - nie wiem).

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz )