Dyskietki zip100mb

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 22 Apr 1999 - 21:31:19 MET DST

Gizmo wrote:

 G> A ile takie coś może kosztować? Coś mi się zdaje, że w tym miejscu to
 G> już tak "zgone" nie będą, kilkset zł różnicy może przeszkodzić.

PCWK 5/1999, strona 118, ceny brutto:
ZIP 100 MB: 547 PLN, ZIP 250 MB 884 PLN - czyli jakieś 60% droższe...

 G> A ZIPkietki? Będą takie same? Pewnie nie i równeż pojawi się
 G> bariera...

Zewnętrznie są takie same.

 G> A co z kompatybilnością? - napisałeś "zgodny", czyli w którą stronę i
 G> w jakim stopniu.

A w którą się spodziewasz? Dziwne pytanie - wiadomo, że tylko w dół - widziałeś
zwykłą stację 1.44 mogącą odczytać LS-120???

 G> W robocie mam kilka takich napędów i jak wyskoczę z
 G> dyskietką 250MB to co, nic z nią nie zrobię?

Oczywiście, że w starym napędzie nie odczytasz, ale np. do backupa na własne
potrzeby już może być, a do wymiany danych użyjesz starych ZIPkietek.

 G> Szereg pytań ale zainteresował mnie ten nowy napęd.

Mnie też - czekam na wewnętrzne - powinne być znacznie tańsze.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl