Re: mp3 jakie predkosci?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 23:17:43 MET DST

> IMHO
> to 128kbps nadae sie doskonale do odsluchu na glosniczkach komputerowych,
> a kazdy kto ma dobra karte muz. i dobry sprzet grajacy nie schodzi
> ponizej
> 160kbps, a wymagajacy nawet 256...

Taki robie sobie do domu. Niestety wiekszosc moich mp3 pochodzi z Internetu,
a tam wiekszosc jest 128Kk/s. A ostatnio pojawily sie utwory (np. Kayah i
Bregovic z nazwami utworow) skompresowane jakims kompresorem, ktory zabarwil
metalicznie cala gore. Nie da sie sluchac, musialem wyrzucic.Proponuje
przeniesc sie na priv, bo robi sie off topic.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu