Re: Jak to w końcu jest !!!

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 15:05:12 MET DST

Rysiek wrote in message <371EBA9D.1215F5FD_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Czy mając płyte na Socket 7, z chipem VIA, mogę kupić kartę Diamond
>Viper 550 na AGP lub ASUS'a V3400TNT/TV ???
>
>Wiem że nie raz było pisane ale jest tyle różnych zdań że nic z tego nie
>wynika.

Oczywiście, że możesz. Zależy to jednak od twojego poczucia tzw. "komfortu
pracy". Ja osobiście mam V550 na Socket 7 (Via MVP3) i jestem zadowolony.
Niektórzy mówią, że zdecydowanie lepiej działa z AGP na chipsecie Intela, a
na pewno szybciej (bo AGP na Intelu to co najmniej Celeron). Mimo wszystko
polecam TNT nawet na Via Apollo MVP3. Upewnij się jednak, że będziesz w
stanie wykorzystać tą kartę, bo inaczej to zmarnowane pieniądze. Uważam
K6-2/350 i 64MB RAM za rozsądne minimum do przeciętnego giercowania i
poważniejszej pracy (wyłączając oczywiście AutoCADa, czy inne takie). Jeśli
myślisz o poważniejszym giercowaniu, to niestety koproc. z K6-2 wydaje się
być ciut za słaby...

Masz jeszcze jeden problem - Viper czy Asus? Ja ci nie pomogę - zapytaj
innych (a może ktoś sam odpowie?)...

Powodzenia!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists