Re: nieostry obraz na monitorze

Autor: Grzegorz Janczyk (gjanczyk_at_astercity.net)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 17:03:08 MET DST

Piotr Florczuk wrote:

> Czesc Wojtek!
> Masz problemy ze zbieznoscia monitora. Mialem to samo. Jedyny ratunek
> to serwisik. Moj juz trzymaja dwa tygodnie. Skonczylo sie na wymianie
> calego. tyle ze mialem na gwarancji 17" Samsung 700p. Orzeczono
> wymiane. Usterka nie do naprawy. Wymiana monitora albo kineskopu.
> pozdrawiam PIOTR

  U mnie to wygladalo inaczej. Kupilem sobie nowiutkiego SONY 100ES i
zachwycony zataszczylem go do domu. Od ppoczatku obraz byl troche
pokrzywiony ale sklep odmowil juz wymiany. Po tygodniu sie troche
rozjechala zbieznosc barw. Po miesiacu cos zaczelo w nim trzaskac. Jako
ze nie mialem nic innego do podlaczenia, a komp bez monitora to jak... z
reszta sami wiecie, wytrzymalem jeszcze miesiac. Poszedl do servisu...
raz, potem drugi.... . W koncu wymienili w nim prawie wszystko:
procesor, trafo, jeszcze troche elektroniki i ... kineskop. No i teraz
mam. Jest, stoi piekny i dziala tak jak powinien. Trzeba przyznac ze
potrafili go zrobic i obraz jest teraz ZYLETA ( na prawde, co kto nie
przyjdzie to sie dziwi, ze moze byc taki ostry obraz ). Reasumujac, nie
ma co sie bac servisu. Oddac/oddawac do skutku/ i grymasic ile sie da. W
koncu zrobia.

Pozdro
  Grzesiek