Re: GIGAsyfosoft! (M$)

Autor: Marcin Stolarski (mstolars_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 12:57:04 MET DST

Grzegorz Janczyk napisał(a) w wiadomoœci:
<371D9A3A.3C4C079A_at_imio.pw.edu.pl>...
>Czesc!
>
> Czy wiecie ze na jedym kompie za cholere nie chca wspolzyc: RedHat,
>Win95 i WinNT-Server?. Nie wiem dla czego, ale NT traca dyski, a
>MicroSyfoOffice97 nie potrafi odczytac dokumentow przez siebie
>stworzonych pod W95? Jezeli wiecie jak to obejsc, to napiszcie. Z gory
dzieki.

najprawdopodobniej zainstalowales lilo w MBR, NT tego nie lubi. Musisz miec
jakas dodatkowa wolna priminary partition i na nim umiescic lilo. potem ona
musi stac sie aktywna, a lilo z mbr usuniesz np. pod dos fdisk /mbr. U mnie
jest tak

1. 1GB priminary (vfat) win 95, NT loader
2. 16MB priminary {aktywna} (ext2) nieuzywana, jedynie zainstalowane lilo
3. 4GB enhanset
3.1 1GB (vfat) bacup dysk
3.2 2GB (ntfs) NT 4.0 WSK
3.3 0.7GB (ext2) \
3.4 0.2GB (ext2) \home
3.5 0.1GB (swap linux)

po starcie jest lilo gdzie albo linux, albo dos, jesli dos to NT loader
gdzie albo NT albo w95

powodzenia
MS