Re: Dyskietki zip100mb

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 10:49:43 MET DST

Gizmo wrote:

> Przymierzam się do kupna zip100 wewn. Używa się do niego dyskietek,
> czy jak to tam zwał. Chodzi mi o awaryjność tych dyskietek Wiadomo jak
> często padajš normalne dyski 1.44 a jak sprawa ma się do tych 100MB?
> Używa ktoś czegoś takiego, po jakim czasie padły dyskietki?

Jeden "parralel port" - 2.5 lat i jeden wewnetrzny ATAPI - 1 rok. Uzywane
codziennie, aped zewnetrzny noszony codziennie do pracy w torbie przez 1,5
roku, dyskietki walajace sie wszedzie po torbie.

Wynik? Zero zlych sektorow!

Pozdrawiam

JP.

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland