problem ze sprzętem

Autor: czarny (czarny_at_immt.gdynia.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 10:40:33 MET DST

Witam
Mam od kilku dni poważny problem z komputerem.
Od jakiegoś czasu Windows zaczął się regularnie sypać, co chwila jakieś
resety, zawiasy i full błędów.

Kupiłem nową płyte ( Acer DCS S7AX Alladin V ), nowe 32 MB PC100,
zapakowałem i zima.
Instalacja systemu nigdy nie dochodzi do końca, wykrzacza się w różnych
miejscach, czasem już przy scandisku a czasem przy instalacji urządzeń PnP.
Najczęściej wywala się coś takiego jak SUWIN, nigdy wcześniej czegoś takiego
nie widziałem.
Jak wyciągne wszystkie karty oprócz grafiki ( też nowej ) to jest to samo.
Aktualnie mam Winchipa może to jego wina ?, albo dysku bo tylko te części
zostały ze starego sprzętu.
Może miał ktoś podobne problemy i mógłby mi coś doradzić bo ja już wymiękam.

Z góry dzięki
Czarny
czarny_at_immt.gdynia.pl