Re: "Niemiecki" notebook i ... klapa !

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 06:18:29 MET DST

Cześć,

Grzegorz Janczyk <janczyk_at_imio.pw.edu.pl> wrote in article
<371D993A.D13A5CB0_at_imio.pw.edu.pl>...

> Poszukaj dokladniej. Ja to robilem rowniez z niemiecka windoza i
> chodzilo. Tak, sa tylko troche inne nazwy, ale JEST WSZYSTKO. Wystarczy
> tylko dolaczyc obsluge 'jezykow baltyckich', albo jakos tak to sie
> nazywa u niemcow.

Jesteś pewien, że języki bałtyckie? Standardowo używane są ,,języki
środkowoeuropejskie''. Nie przeczę, że CP 1257 zawiera polskie litery też,
ale w innych miejscach niż środkowoeuropejski CP 1250.

> Polska klawiature dolaczasz normalnie. Ze znakami
> mozesz miec troche szopki, ale to sie daje obejsc. Przeanalizuj
> ustawienia codepage przy starcie windozy. Trzeba tam chyba wybrac PL,
> albo GR i strona 851 (chyba bo robilem to juz jakis czas temu i teraz
> tylko improwizuje z pamieci).

852 jeżeli już. A poza tym to odpowiada za ustawienia programów DOSowych, a
nie windzianych. O ile się nie mylę to winda w ogóle nie patrzy na te
ustawienia w autoexec.bat, tylko bierze je sobie z rejestru.

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz )