pytania o RAM

Autor: madeo (madeo_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Apr 1999 - 16:54:31 MET DST

Poki co jestem uzytkownikiem jedynie 486 (w ktorym mam
dodatkowe RAM z 4-ema simmami po 4 MB a wiec lacznie 16
MB) ale zamierzam lada moment kupic Pentium 2 i mam pytanie.
Jak wyglada w jego przypadku kwestia pamieci RAM i ich
rozszerzania. Wiem, ze sa pamieci DIM 32, 64 i 128 MB.
Ile jest w plycie pod Pentium 2 miejsc do podpiecia
dodatkowych pamieci RAM i czy wszystkie ktore sie dodatkowo
podpina musza byc jednakowe?!